Špatné zkušenosti s nákupem u OKAY elektro

21 Bře 2019 Martin Motl In Nezařazené, recenze

Špatné zkušenosti s nákupem u OKAY elektro aneb mobil který nepřišel

Vím že to sem nepatří, ale musím se podělit se svou zkušeností s nákupem u Okay elektro. Třeba to někomu ušetří čas, nervy a peníze.

18.1.2019 jsem na stránkách okay.cz objednal telefon samsung galaxy S9. Balíček dorazil 22.1.2019. Po otevření balíčku jsme zjistili že neobsahuje objednaný telefon, ale nějakou USB redukci a tužkové baterky. Ihned jsme kontaktovali doručovatelku z České pošty, ta se do deseti minut vrátila a řekla že s tím nic neudělá a že máme kontaktovat policii ČR. Okamžitě 18.1. jsem volal na zákaznickou linku Okay, tam mi sdělili, že nemám kontaktovat policii ani Českou poštu. Že mám nafotit balíček a zboží v něm, pospat problém a zaslat mailem na obchod@okay.cz a že všechno zařídí což jsem ihned udělal. Jelikož se několik dní nic nedělo, tak jsme několikrát kontaktovali zákaznickou linku Okay, kde nám bylo sděleno že na reklamaci pracují. Nejvíc pána na reklamacích zajímalo proč manželka volá z pevné linky a ne z mobilu. 

27.1. jsem se rozhodnul zajet na Okay prodejnu v Liberci sousedská 605 a odstoupit od smlouvy. Tam si ponechali jen zboží z balíčku k dořešení, s tím že odstoupení od smlouvy není možné, že tam není odpovědný pracovník. 28.1. jsem poslal doporučeně písemné odstoupení od smlouvy na adresu sídla Okay. 4.2. přišel e-mail z Okay že od nich odešlo zboží v pořádku a že podávají reklamaci na České poště a o výsledku že nás budou informovat. Což už bylo dle mého názoru pozdě, když je potřeba podat reklamaci na vykradenou zásilku do dvou pracovních dní. Dle našeho zjištění na České poště, Okay reklamaci ani nepodalo a o výsledku řešení s Českou poštou nás neinformovalo. 14.2. naši reklamaci Okay zamítlo, s tím že se máme obrátit na policii což jsem učinil. Na to že v balíčku nebylo co mělo, jsou dva svědci, fotodokumentace byla zaslána na Okay, ale dle jejich vyjádření fotografie nejsou pro jejich společnost dostačující a určující. Na můj poslední mail odepsali za 19 dní a asi jenom proto že je kontakovala ČOI.

Domnívám se že nás společnost Okay poškodila tím, že nepodala reklamaci u dopravce, když jak oni tvrdí, od nich odešla zásilka v pořádku. No a my nemáme ani peníze ani zboží.

Za dlouhá léta nakupování na internetu jsem se s podobným jednáním ještě nesetkal. Už jsem tomu věnoval tolik času a energie, že se rozhodně nevzdám. Internet a media jsou mocný nástroj jak umravnit některé prodejce a jejich praktiky.

Za mě u této společnosti už nekoupím ani tužkové baterky a o této mé zkušenosti prostě musím informovat ostatní potencionální zákazníky.

Tady je vyjádření redaktora na webu vašestížnosti.cz který provozuje dTest https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/31524/

O dalším vývoji zde ještě napíši.

P.S. Nakupujte kde chcete, ale před tím koukněte na recenze třeba na heureku nebo zboží. Když má některý prodejce cca 10 % negativních hodnocení na heurece a 20 % na zboží, tak to o něčem vypovídá. Já jsem se v tomto případě na recenze nepodíval.

omlouvám se, diskuze již skončila